Marketing Internetowy

UX&Accessiblity i SEO – duet doskonały w e-commerce

Połączenie pozycjonowania stron internetowych z działaniami mającymi na celu poprawę doświadczeń użytkownika podczas zakupów to klucz do sukcesu w branży e-commerce. Dzięki jednoczesnej implementacji przemyślanej strategii SEO i rozwiązań poprawiających intuicyjność i...

SEO w promocji online hotelu

W dobie ogromnej konkurencji w branży noclegowej, gdzie hotele w sieci muszą rywalizować z serwisami typu Airbnb, couchsurfing.com czy mieszkaniami na krótkoterminowy wynajem, dobra widoczność strony internetowej w wyszukiwarce to klucz do sukcesu. Jakie korzyści zapewnia regularna...

Popularni blogerzy i vlogerzy są dla marek coraz lepszą formą reklamy

Blisko połowa internautów w Polsce ma zainstalowane aplikacje blokujące reklamy, które skutecznie ograniczają widoczność marek. W takiej sytuacji niezastąpieni stają się influencerzy. Pozwalają skuteczniej, a przede wszystkim w sposób atrakcyjny i bardziej autentyczny...

Polacy niechętnie polecają produkty i usługi w internecie

Poleceniami posługują się głównie blogerzy i liderzy opinii zaangażowani na forach czy w grupach tematycznych. Większość Polaków nie ma jednak potrzeby dzielenia się swoimi rekomendacjami w internecie. Jeżeli już, to ograniczają się do słowa „polecam”...

Interaktywne tagi zamieniają wideo w bezpośredni kanał sprzedażowy

Klikalne tagi pozwalają internautom kupić wyświetlany na filmie produkt od ręki, bez przekierowania na inne strony i opuszczania oglądanego wideo. Pozwalają także dodawać linki www, obrazy albo pliki .pdf, dzięki czemu użytkownik, klikając w taki tag, pogłębia wiedzę...

Przepis na SEO: Odpuść sobie blogowanie, dokonuj aktualizacji!

Ponieważ nie ma wielu speców od marketingu doradzających codziennie blogowanie, większość zgodzi się, że przynajmniej powinna zostać zachowana pewna regularność dodawania wpisów z wielu powodów. W tym artykule zostanie zasugerowane, że może czas przełamać tą niechęć do stałego...

Globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld dol.

Pozycja internetu oraz mediów cyfrowych jako motorów wzrostu rynku reklamowego jest niezagrożona. W tym i przyszłym roku wydatki na tego rodzaju promocję mają wzrosnąć o kilkanaście procent. Tracić natomiast nadal będą media drukowane, w tym dzienniki...

DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ FIRMOWEGO BLOGA?

W czasach, w których niemal wszystkie reklamowe płaszczyzny są wyeksploatowane, warto zaproponować klientowi coś nowego i nieszablonowego. Świetnym sposobem na nawiązanie takiej niestandardowej relacji jest prowadzenie firmowego bloga, na którym umieszcza się jakieś porady i opinie...

MARKETING MAŁEJ FIRMY – TANIO I SKUTECZNIE

Założenie małej firmy zazwyczaj wiąże się też z niewielkim budżetem, a w obecnych czasach firmę reklamować trzeba. Jak to jednak robić niedrogo, ale efektywnie? Oto krótki plan, który pomoże Ci przeprowadzić kampanię marketingową. Ulotki. Lokalne biznesy muszą promować się...

CONTENT MARKETING JAKO NOWOCZESNY SPOSÓB POZYSKIWANIA KLIENTÓW

Biznesmeni, lokalni przedsiębiorcy i właściciele niewielkich firm przenoszą swoje usługi do internetu – jest to naturalny efekt wszechobecnej cyfryzacji świata i nie można w żaden sposób z tym walczyć. Co więcej – należy sobie dopomóc, poprzez skuteczny marketing w sieci...