DLACZEGO WARTO PROWADZIĆ FIRMOWEGO BLOGA?

W czasach, w których niemal wszystkie reklamowe płaszczyzny są wyeksploatowane, warto zaproponować klientowi coś nowego i nieszablonowego. Świetnym sposobem na nawiązanie takiej niestandardowej relacji jest prowadzenie firmowego bloga, na którym umieszcza się jakieś porady i opinie branżowe. Nie tylko pozwalamy internautom na zapoznanie się z ofertą firmy, ale także edukujemy ich i budujemy sobie rzetelną markę.
BLOG, CZYLI FIRMOWY DZIENNIK
Firmowe blogi to przede wszystkim cenne źródło informacji dla klientów i prowadzi się je w formie porad na stronie internetowej firmy. Teksty muszą dawać odbiorcom szeroki pogląd na dany temat i edukować ich, oczywiście w przystępny sposób, który zrozumie nawet młodszy odbiorca. Stajemy się wtedy ekspertami, którzy chcą dzielić się swoją wiedzą, a to z kolei ma świetny wymiar PR-owy. 
Założenie firmowego bloga to świetny sposób na to, by nawiązać długotrwałą relację z klientem. Jeżeli regularnie będziemy dostarczać mu wartościowych tekstów, to istnieje duża szansa, że będzie do nas wracał, czytał nasze teksty i znowu po jakimś czasie wracał. I prawdopodobnie korzystał z naszych usług!
Prowadzenie bloga to jednak dość czasochłonny proceder. Jeżeli mamy chęci, czas i umiejętności, by robić to samemu, to świetnie! Przecież sami najlepiej wiemy, co chcemy przekazać klientom. Jednak jeśli tego czasu jest mało, to warto zainwestować w pomoc specjalistów.
AGENCJE CONTENT MARKETINGOWE W BLOGOSFERZE
Content marketing to tworzenie artykułów sponsorowanych na zlecenie firm i umieszczanie ich na stronach internetowych. Agencje, takie jak Brand.ceo, piszą rzeczowe teksty, a następnie publikują je i promują… Dlaczego zatem nie skorzystać z takiej agencji przy prowadzeniu bloga?
Zazwyczaj obsługa firmowych blogów przez agencję jest kompleksowa, czyli nie trzeba martwić się ani o pisanie, ani o umieszczanie tych tekstów na stronie. Wystarczy skontaktować się z redaktorem i przedstawić mu najważniejsze informacje o tekście. W takich agencjach jak Brand.ceo redaktorami są kompetentni, wykształceni ludzie, którym można zlecić napisanie takich tekstów.
Pamiętaj, że blog to nowoczesna i uniwersalna forma promocji firmy – pasuje do małych biznesów, ale przecież korzystają z niej też najwięksi gracze. Nie daj się wyprzedzić przez konkurencję i zainwestuj w firmowego bloga, a z pewnością zwiększysz siatkę potencjalnych klientów.

 

Kategorie: Marketing Internetowy,

Autor

Marketing Biznesowy - Wszystko o marketingu internetowym

Zajmujemy się szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Jeżeli masz jakiś ciekawy temat, który uważasz że powinniśmy poruszyć, to śmiało pisz, a my postaramy się zaspokoić Twoją wiedzę!